HURTOWNIA KOSMETYKÓW

Oferta firmy została poszerzona o produkty firmy DERMOFUTURE, JOKO, SALVEQUICK, VIRTUAL i VITEA

DermoFuture Precision

Powiększanie ust kwasem hialuronowym jest obecnie wręcz rutynowym zabiegiem stosowanym przez kobiety. Nic dziwnego, skoro pełne i kształtne usta dodają seksapilu i skutecznie odmładzają. Najważniejsze jednak, że efekt zmysłowych ust możemy osiągnąć w szybki, nieinwazyjny sposób.

Kwas hialuronowy jest substancją, która naturalnie występuje w organizmie człowieka. Dzięki niemu tkanki są odpowiednio nawilżone, a skóra utrzymywana w odpowiedniej sprężystości. Całkowicie integruje się ze skórą i umożliwia swobodny przepływ tlenu czy substancji odżywczych. Powszechność wykorzystywania kwasu hialuronowego w medycynie estetycznej wiąże się z tym, że jest on bezpieczny w użyciu. Nie zakłóca naturalnych funkcji skóry ani nie wywołuje reakcji alergicznej, czyli nie jest odrzucany przez układ immunologiczny. Kwas stosowany przy powiększeniu ust uzyskuje się metodami laboratoryjnymi i nie różni się prawie niczym od występującego w ludzkim organizmie.
Dzięki kwasowi hialuronowemu poprawimy kształt i kontur warg, skorygujemy ich asymetrię czy powiększymy je, gdy są zbyt wąskie. Kwas sprawi, że usta będą jędrne, nawilżone, a drobne zmarszczki wokół nich zostaną zniwelowane. I to wszystko zostanie osiągnięte bezinwazyjnie przy jednoczesnym zachowaniu naturalnego wyglądu.

JOKO

to marka dla wymagających i nowoczesnych kobiet, oferująca wysokiej jakości kosmetyki do makijażu i zdobienia paznokci w pełnej gamie kolorystycznej. Kosmetyki powstają zgodnie ze światowymi trendami, przy zastosowaniu najnowszych składników aktywnych i unikalnej, szwajcarskiej technologii mikronizacji. Eleganckie, klasyczne opakowania podkreślają wysoką jakość produktów.

Pierwsze produkty pod marką  JOKO pojawiły się na polskim rynku już w 1995 roku. Na początku w ofercie znajdowały się przede wszystkim  kosmetyki prasowane – cienie, pudry, róże, z czasem została ona poszerzona o pomadki i tusze do rzęs. Marka konsekwentnie budowała swoją pozycję, zyskując uznanie i silną pozycję na rynku krajowym jak też za granicą. W 2012 roku marka JOKO została przejęta przez giełdową spółkę Miraculum.

W aktualnej ofercie JOKO znajduje się ponad 200 wyjątkowych produktów w najważniejszych kategoriach. W sprzedaży znajdują się kolekcje stałe w klasycznych, ponadczasowych  kolorach, a także limitowane linie sezonowe, które powstają zgodnie z najnowszymi trendami. Produkty dostępne są w drogeriach i sklepach kosmetycznych na terenie całego kraju, a także w sprzedaży internetowej.

Salvequick

Ponad 50 lat później Salvequick jest liderem na rynku i praktycznie samodzielnie funkcjonującą nazwą dla całej kategorii plastrów w wielu krajach, szczególnie w Europie. Nadal rozwijamy zarówno materiały, jak i opakowania, z których produkowane są plastry. Wszystko po to, aby szybko i łatwo można było wyjąć plaster z opakowania i ochronić nim ranę, a także maksymalnie przyspieszyć proces gojenia. Z biegiem lat nazwa Salvekvick zmieniła się na Salvequick, wygląd zmieniły też opakowania. Nasze klasyczne plastry są dostępne w wielu wzorach, zaczynając od najbardziej popularnych opatrunków dla dzieci po zaawansowane plastry specjalistyczne, np. Foot Care. Na rynek ciągle są wprowadzane nowe produkty. Na całym świecie sprzedajemy około 20 milionów opakowań plastrów rocznie i stale je unowocześniamy. Nasza główna siedziba mieści się w Upplands Väsby, w Szwecji, a nasze produkty są produkowane zgodnie z normą ISO 13485 w naszej własnej fabryce.

Virtual

Wyrazisty i ultra kobiecy,  wiosenny makijaż marki Virtual to kwintesencja radosnej i odważnej zabawy kolorem! Na powiekach dominują intensywne odcienie błękitu i turkusu złamane srebrnym akcentem, które śmiało kontrastują z cukierkowym różem podkreślającym usta i policzki. Idealnie gładka i świetlista cera stanowi doskonałe tło dla cieni w tonacjach morskich. Makijaż oczu uzupełnią spektakularnie podkreślone rzęsy i wyraziste brwi. Całość elektryzuje świeżością i zmysłowością.

Vitea

 


Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

61 81 81 399 biuro@anmar.com.pl

NEWSLETTER

Zapisz się do naszej subskrypcji, żeby otrzymywać aktualną ofertę na e-mail.